Tým
190 Kč bez DPH / měsíčně
- Určeno do 12 uživatelů
- Všechny funkce
- Podpora 8 hodin denně
- 14 dnů Trial zdarma
Organizace
320 Kč bez DPH / měsíčně
- Určeno od 13 uživatelů
- Funkce pro pokročilé Organizace
- Reporty a Exporty dat
- Podpora 8 hodin denně
- 14 dnů Trial zdarma
Individuální
- Všechny funkce
- Pokročilé rozšíření
- API datové propojení
- Vývoj unikátní funkce
- Individuální podpora
Každá licence obsahuje plný přístup ke všem funkcím.
Uživatele jsou zařazeny do Organizace. Jeden ze skupiny uživatelů dostane oprávnění Administrátora, který může spravovat celou organizaci a má přístup ke všem funkcím aplikace VeruApp. Administrátor může další uživatele pozvat do založené organizace a přiřadit jim vhodné oprávnění.
Školení
Kdykoliv budete potřebovat jsme připraveni všechny procesy a funkce Vám vysvětlit. Školení standardně provádníme pomocí online hovoru, na kterém si vzájemně sdílíme obrazovku a postupujeme krok po kroku.
Cena: 1000 Kč / hodina (průměrně se jedná o 3 hodiny ve dvou termínech online setkání)
Implementace
Jde zejména o pomoc se zavedením dat a správnému nastavení organizace. Jedná se o službu, díky které dostanete aplikace VeruApp připravenou ihned k práci. Zajistíme nastavení desktopové a mobilní aplikace každému členovi v organizaci.
Cena: 1200 Kč / hodina (průměrně se jedná o 8 hodiny ve čtyřech termínech osobního setkání)
Individuální funkce
Aplikace je vytvořena přesně podle potřeb sociálních a terénních služeb. Pokud máte procesy odlišné, lze aplikaci přizpůsobit potřebám a procesům Vaší práce.
Cena se stanovuje individuálně a záleží na rozsahu prací a typu potřebných profesí pro dokončení individuálního procesu nebo funkce.
Mobilní aplikace
Hlavní důvod mobilní aplikace je umožnit Pečovatelům pohodlně a efektivně zaznamenávat odvedenou práci pro následné vykazování klientům, vedení organizace a MPSV. Tato funkce umožňuje, aby byly informace dostupné odkudkoliv na pracovních místech v terénnu. Pečovatel má přímo v aplikaci přístup k dennímu plánu práce, detailům poskytovaných služeb a také k celé klientské složce obsahující všechny relevantní informace. Aplikace je plně kompatibilní s platformami iOS a Android a disponuje přímým propojením v reálném čase s webovou aplikací.
Stáhněte si aplikaci pro Android ještě dnes.
Každý den aplikace
připraví plán práce
Aplikace sestaví chronologický plán práce pro každého pečovatele v terénu pomocí nastavených parametrů v digitální kartě klienta. Manažer dokáže řešit náhle událost a tým může spolupracovat na společné návštěvě u klienta doma díky mobilní aplikaci.
Můžete se registrovata vše vyzkoušet.
Doporučujeme vám rovněž využít možnosti uspořádání online konzultace, během níž probereme jak ovládání aplikace, tak základní procesy plánování péče. Tato konzultace nám také poskytne příležitost odpovědět na vaše dotazy a zaměřit se na klíčové aspekty, které jsou pro vás důležité.
Chytrou aplikací pro sociální pracovníky, která je vytvořená tak, aby ji obsloužil kdokoliv odkudkoliv, zlepšujeme plánování práce, vykazování provozních dat, plnění legislativních povinností, dlouhodobé sledování stavu svěřených osob pro lepší nastavení péče a mnoho dalšího.