Tým VeruApp

Chceme vidět šťastné sociální pracovníky.

Rádi pomáháme s růstem a zlepšováním sociálních služeb v digitálních rozměrech. Za každou spokojenou organizací vidíme desítky usměvavých pracovníků a stovky jejich obsloužených klientů. To je pro nás obrovská hodnota.

Náš tým se skládá ze skvělých lidí, kteří svým talentem a nadšením pomáhají s budováním služby, která umožňuje sociálním organizacím soustředit se především na své klienty.

Tým VeruApp

Dominik Šefl

Produktový manager

Dominik je naše hvězda. Navrhl kompletní řešení aplikace VeruApp, na vývoji všech jeho částí se přímo podílel a má tak v malíku celý produkt, který neustále vylepšuje. Podílí se na prezentaci služby a zaškolování nových organizací.

Tým VeruApp

Lenka Šeflová

Garant projektu

Byla to právě Lenka, která vyslovila potřebu po efektivním digitálním řešení pro řízení sociální organizace. Pomohla nám s definicí toho s čím můžeme sociálním službám pomoci. VeruApp vyzkoušela na organizaci, kterou řídí a pomohla nám s prvním testováním a laděním. Je studnicí podnětné zpětné vazby a v současné době o nás šíří své zkušenosti.

Tým VeruApp

Klára Zajíčková

Administrativa & Compliance

Klárka je náš člověk přes papíry, zajišťuje pro nás kompletní chod kanceláře od A do Z. Skvěle se orientuje v legislativě sociálního sektoru a tak vždy ví co je potřeba.

Tým VeruApp

Kamil Vašák

Vedoucí vývojář

Kamil perfektně rozumí současným technologiím, což se nádherně podepisuje na naší aplikaci. Když mu ukážete co je potřeba v aplikaci udělat, vždy ví, co k tomu bude potřeba a jak na to. Má dlouholeté zkušenosti s vedením týmu vývojářské společnosti a proto se můžeme na Kamila ve vývoji plně spolehnout.

Náš příběh

Veru byla autistická dívka, která byla závislá na pomoci a péči sociální pobytové služby. Vlivem nedobrého zdravotního stavu, se opakovaně dostávala do ohrožení života. Byla zcela závislá na rychlé identifikaci pomoci, předávání interních informací v dané pobytové službě a stacionáři. Název aplikace věnujeme právě jí. VeruApp je založena na humánním přístupu k člověku, lidskosti, eliminaci nezvratných přístupů a okamžité kontrole péče, kterou personál klientovi poskytuje.

Jako mnoho společností i my jsme vznikli z jedné velké potřeby. Potřeby po efektivním digitálním řešení pro sociální služby. Dominikova maminka Lenka pracuje jako ředitelka CPOS Město Touškov a přesně takovéto řešení jí dlouhou dobu chybělo. Dominik se s kolegy zabývá vývojem softwaru a proto ho požádala o řešení, které by jim pomohlo tuto potřebu naplnit.

Vypracovali jsme proto případovou studii a následně na ní postavili ambiciózní aplikaci VeruApp, kterou jsme následně nasadili do provozu v Touškově a poté už to s námi šlo ráz na ráz. Vyhráli jsme příspěvek na rozvoj od Laboratoře Vodafone, prošli mentoringovým programem a postavili tým skvělých lidí, kteří jsou dnes orientovaní nejen produktově a obchodně, ale hlavně sociálně.

Spolupracujeme s:

Technologické zázemí

Next Solutions s.r.o.

Technologické zázemí je pro nás klíčové. K tomu abychom mohli zaručit hladký provoz a vývoj aplikace, máme zásadního partnera. Aplikaci pro nás vytvořila a spravuje vývojářská společnost Next Solutions s.r.o.

Centrum pečovatelských a ošetřovatelských služeb Město Touškov

CPOS Město Touškov používá Veruapp:

Reference


VeruApp pro nás znamená především velký skok kupředu. Všichni naši pracovníci ji používají každý den a provoz bez ní, je pro nás nyní zcela nepředstavitelný. První co jsme zaznamenali po spuštění do provozu byl znatelně menší administrativní tlak na nás všechny a obecně lepší organizace všech úkonů a služeb. Musíme také ocenit snahu, se kterou nám tým VeruApp pomáhal při nasazení do naší organizace. Vše bylo velmi dobře odprezentováno a vysvětleno, tedy celý přechod byl velmi plynulý. Dnes na systému VeruApp oceňujeme především automatické vykazování pro MPSV, užitečná statistická data a skvělý přehled nad každodenní činností všech pracovníků. Přejeme všem lidem z VeruApp mnoho štěstí s pomocí i ostatním organizacím.

Zajistíme Vám kompletní návrh na digitalizaci.

Aplikace je vytvořena přesně podle potřeb sociálních služeb a služeb terénních. Pokud máte procesy odlišné, lze aplikaci přizpůsobit potřebám a procesům Vaší práce.

Dohodnout seznamovací schůzku

Náš cíl je poskytnout organizacím v sociálním oboru software, který je nebude zdržovat při práci, ale naopak jim práci ulehčí, zpřehlední a opakující se agendu zcela zajistí.